Wednesday, November 14, 2012

PODCAST - X FACTOR'S BEATRICE MILLER

We caught up with Maplewood's own Beatrice Miller, who goes for yet another victory in The X Factor tonight at 8 p.m. on Fox.

Miller, the 13-year-old Maplewood Middle School student, talked to us about life on the show, her challenges with school work and show business, personal difficulties and family life, and her favorite Maplewood Village spots.

Listen below:


7 comments:

Unknown said...

Aww that was so cute. I love you so much bea!!

Anonymous said...

Thanks , I've just been looking for information about this topic for a long time and yours is the best I have came upon till now. However, what in regards to the conclusion? Are you positive about the source?

Here is my blog ... how to set up

Anonymous said...

Hi there, I enjoy reading through your post. I like to write a
little comment to support you.

Here is my web blog: Replica Christian Louboutin (christianlouboutin-sale.com)

Anonymous said...

It's an remarkable article in support of all
the online visitors; they will take benefit from it I am sure.


Look at my web page; htc one m8

Anonymous said...

electronic cigarette, ecig, electronic cigarette, electronic cigarette brands, electronic cigarette, electronic cigarette

شارح القرآن said...


شركة الصيانة المنزلية بالمدينة المنورة شركة احباب طيبة
هل تعاني من كثرة مشكلات التلف داخل المنزل ولم تجد أفضل الحلول التي تساعدكَ على تخطي تلك المشكلات الصعب على الأشخاص العاديون القيام بحلها، ولكن لا قلق ولا خوف بعد الأن فنحن سوف نقدم إليكَ أفضل الحلول لعمل الصيانة المنزلية بالمدينة المنورة، فجميع سكان المدينة المنورة يعانون من وجود بعض من الأعطال المختلفة داخل منازلهم مثل تلف أدوات السباكة ومواسير المياه والصرف الصحي أو تعرض الأخشاب لأي نوع من الكسر أو احتياج عملاء المدينة المنورة لنجار يعمل على فك وتركيب الأثاث والأبواب والنافذ، أو وجود أعطال بالكهرباء وتلف الدهانات، فكل هذا وأكثر يوجد لدى شركتنا شركة الخدمات المنزلية بالمدينة المنورة، فشركتنا تتميز بالأمانة والمصداقية والشفافية فكل ما يرغب به العميل سوف يجده لدى شركتنا، كما أ، الشركة تعمل على تقديم العديد من خدمات الصيانة المنزلية بأقل وأرخص الأسعار التي تتناسب مع جميع عملاء المدينة المنورة.


فني سباكة بالمدينة المنورة
فني كهربائي بالمدينة المنورة
معلم بوية بالمدينة المنورة
رقم سباك بجدة
رقم كهربائي بجدة
رقم دهان بجدة
رقم فني دش بجدة
نجار بجدة
لزيارة موقعنا
https://ahbabelmadina.com




seocom said...

مكافحة الحشرات بالرياض
رش مبيدات بالرياض
مكافحة الحمام بالرياض